събота, 15 април 2023 г.

Община Перник безхаберно остави изрязаните дупки на една от най-натоварените улици - "Димитър Благоев"

Кметът Станислав Владимиров с Великденски подарък за перничани
 
Община Перник напълно безхаберно остави изрязаните дупки на една от най-натоварените улици - "Димитър Благоев", като това продължава вече две седмици. Ситуацията бе повод за остър коментар от страна на кмета на квартал Църква - Радослав Динев.

Публикуваме го без редакторска намеса:

Благодаря на Община Перник, която безхаберно остави изрязаните дупки на една от най-натоварените улици в града ни -"Димитър Благоев". Вече две седмици си чупим колите и  оставаме  в риск от поредно автопроизшествие!

Още един "хубав великденски  подарък" за мен -Кмета на кв. Църква!
Е.. ,такава е системата на управление-хем, да си избран, хем да нямаш собствен бюджет и директни властови лостове!

В такава ситуация е нормално да станеш жертва на чиновници, на които не им чупят телефона гневни граждани  по всяко време на денонощието и не носят директна отговорност пред обществото!.Все пак аз на тях не съм им началник! Имат си такива,които имат комфорта да не искат мнението ми!

Би било редно асфалтополагащите (и не само) фирми да зависеха ПОНЕ от моя подпис, за да им бъде платено от НАШИЯ общински бюджет...
В такъв случай няма да си позволяват да правят каквото и да е без мое решение, знание и позволение. При това положение оставам в незавидната ситуация на боксов мач, в който са ми вързани ръцете и за всички нерешени проблеми е виновен Радослав Динев!



Няма коментари :

Публикуване на коментар