вторник, 4 август 2015 г.

СМЯХ В ЗАЛАТА: Директорът на Спортното училище в Перник се хвали със собствена реколта домати

Директорът на Спортното училище в Перник Валери Стоилов не успя да постигне големи образователни резултати, но пък за сметка на това се хвали със собствена реколта домати от градината и оранжерията си в Брезник. От засяването до прибирането на реколтата почти няма ден, в който той да не се занимава със семейната оранжерия в двора му в Брезник, явно няма много работа в училището.

„Аз съм роден в ловешкото село Ъглен, но съм израснал в плевенското Подем. Винаги сме имали градини. Родителите ми са агрономи. Баща ми вече не е сред живите, но майка ми и до днес гледа 2 декара със зеленчуци“, разказва Стоилов.

С много поливане и труд тази година градината родила едри, сочни и в големи количества домати. Валери бере от червения плод още от края на юни. Този уикенд обаче обрал над 20 килограма. Имал и много малини и череши. Валери очаква и добра реколта от картофи, които са сред задължителната номенклатура в зарзавата за зимата.

В градината на Валери Стоилов помага 82-годишният му тъст Димитър и тъщата Марийка. Всичко обаче се върши под зоркия надзор на съпругата му Милка.

Няма коментари :

Публикуване на коментар