понеделник, 6 януари 2014 г.

Природозащитничка от Перник си показа дупето в знак на протест (16+)

Това е моят протест. Това е мнението ми за всяка институция в България. Ще попитате "Защо?".

Дупето на природозащитник от Перник против институциите в Перник и страната
Дупето на природозащитничка от Перник против институциите в Перник и страната
Това е моят протест. Това е мнението ми за всяка институция в България. Ще попитате "Защо?".

Първо: Заради дългогодишното ми журналистическо ровичкане из гнилостите на Общината и в частност дейността на общинския кучкарник за награда ме осъдиха за клевета и обида на първа инстанция. Общината ми намери цаката, за да спра да се занимавам с тях, като тяхното момче ми заведе дело за публикувани от мен статии в интернет медии.

Второ: Защото няма институция в тази държава, до която не сме сигнализирали и да не сме получили абсурден отговор. Цитат от един абсурден отговор: „ ....не бяха открити трупове на кучета, но ако се намери убиецът им ще бъде санкциониран според закона”.....в случая се казва звучното българско WTF???

Трето: В Общината изпълнители на програмата за ограничаване на уличната популация от бездомни животни са винаги едни и същи хора. Те работят под прикритието на една или друга фирма. Бащата на един от изпълнителите е началник на "Здравеопазване на животните" в ОДБХ /Областна дирекция за безопасност на храните/ след проведен НАПЪЛНО ЧЕСТЕН И НЕНАГЛАСЕН ПРОЗРАЧЕН конкурс. Той прави проверки на сина си и констатира, че всичко е наред. Има документи където са подписани и двамата. И след поредния абсурден отговор от Комисията за установяване и предотвратяване на конфликт на интереси не издържах. Прекратяват производството без никакво обяснение след 9 месеца разследване?!?!?. Разследване, което може да се приключи за два часа. След проста проверка в Търговски регистър.

Делото срещу мен бе заведено малко след като в Административен съд осъдихме Общината за отказ до обществена информация. Огромна тайна според Общината бе кой е изпълнявал през годините дейността, колко е печелил, какво е правил и с какви договори и отчети е прибирал парите....вашите пари перничани....След това подадохме сигнал за конфликт на интереси до КУПКИ, тъй като таткото се явява проверяващ и контролен орган на синчето. Е докато „страшно ефективната” комисия си правеше сложното проучване едно от лицата посочени в сигнала, при редовните ми проверки в Търговския регистър установих, че вече не фигурира във въпросната фирма. Договорът с Общината за ограничаване на уличната популация от бездомни кучета в града се изпълнява от един юнак от Дивотино. ЕДИН ЧОВЕК......явно много ефективен човек...с няколко фирми. Тука има, тука нема. Другите двама юнаци са доброволци на пълен работен ден....от години...........ех каква любов към животните какво чудо. Един от господата чат пат фигурира в една от фирмите, чат пат не. Единствената цел на заведеното срещу мен дело бе да ми се затвори устата, да ме накарат да престана да търся, да ровя, да се занимавам. Да ги оставя на мира да вършат на спокойствие делата си. Е ...аз не смятам да се откажа.

Това е моя начин на протест. Вече няма орган или институция, до която да пиша, на която да се моля, пред която да настоявам. В държавните и общински институции не работят хора, работят мижитурки, които нямат интерес да търсят и отстояват правдата. 7 години ми отне борбата за справедливост.

7 години отделих от живота си да пиша сигнали и да изучавам закони. Няма да ми стигне време и място на задника, за да изредя всички служби, от които сме получавали абсурдни отговори, единствено с цел в цялата тази гнус в един момент да се откажеш от отстояването на правата си. Не издържам вече да събирам трупове по улиците, не издържам вече осакатени животни, не издържам вече подхвърлени малки кученца...........умиращи животни, ухапани хора, НЕ ИСКАМ ДА ИМА БЕЗДОМНИ КУЧЕТА, но явно нечии интереси са много над моите ценности и идеали.

За мое огромно съжаление в тези институции работят безгласни, малки хора. Истинските, работливите, те не са на почит. На почит са връзкарите, партийните ни другари, на почит са мафиотски обвързаните подлизурковци, далавераджиите, на почит са гъзолизците. Те са тези, които се издигат. Дали има достойни хора, които знаят како става и биха свидетелствали?! Дали има достойни хора, които, въпреки че мразят животните биха застанали на страната на правдата или биха си затворили очите и биха забраливи съвестта си, така както са забравили какво е достойнство и чест, правда и принципи.

Някой умен човек е казал, че светът е опасно място за живеене не заради лошите хора- тях винаги си ги е имало, а заради безбройните неми свидетели, които с безгасието си допускат злото да тържествува.
Перник е градът на маскарадните игри..................дори не знаете колко истина има в това.....
Това съм аз.
Всяка прилика с действителни задници и събития е напълно случайна.
 
Елица Енева

Няма коментари :

Публикуване на коментар