четвъртък, 29 ноември 2012 г.

Галина Асенова няма профил в Aha.bg

Общинската съветничка от Перник Галина Асенова категорично отрече пред сайта inter-view.info появилата се информация, че има профил в сайта за запознанства Aha.bg.

Вчера в сайта zaPernik.com се появи следната публикация - "Общинската съветничка от БСП Перник Галина Асенова се е регистрирала в сайт за секс флирт, запознанства и брак под фалшиво име, показва един от най-големите сайтове за запознанства "Аха.БГ", видя zaPernik.com. Псевдонимът под който пернишката БСП фурия върти любов е kameliq".

По повод на тази информация репортер на "Интервю" с се свърза Галина Асенова и помоли за коментар по темата. Ето какво каза тя:

"Благодаря за вниманието, макар и по такъв повод.

Цял ден се ядосвам на ЗаПерник, бях забравила, че и Блиц работи с него... Че Тишкин (гл. редактор на сайта) е решил да си прави шоу с мен, това е факт, и то за пореден път. Не вярвам обаче този фалшив профил да го е направил той - в този смисъл не го приемам за клевета, а за прост начин за привличане на внимание към сайта и към вестника. Самият факт, че днес цял ден получавам обаждания и съобщения, означава, че е постигнал целта си.

Лошото е, че това не е единствения фалшив "мой" профил. Преди известно време мой колега от друга община ме информира, че има такъв профил - при това сега виждам със същите снимки - в друга такава мрежа за запознанства, и ми изпрати линк. Аз изпратих и-мейл до администраторите на сайта, и те изтриха профила. А няколко дни след него втори мой познат ми изпрати принт скрийн от трети сайт.

Там също изпратих и-мейл, но отговор не получих. Очевидно това е цяла кампания срещу мен, която аз първоначално неглижирах - омръзнало ми е да се занимавам с такава помия, но очевидно и приближаващите избори стресират достатъчно определени хора. Уморих се безкрайно, затова не ми се дават интервюта и не ме се гази в това блато!

От друга страна дъщеря ми чете този сайт, нейните съученици коментират, и аз не мога да оставя тази история така. Затова днес реших да подам жалба в полицията, а след като говоря с тях, ще ви бъда благодарна, ако ми дадете отново такава възможност."

Галина Асенова каза още, че единствения профил, който има и поддържа в социалните мрежи, е акаунта и във Фейсбук.

Няма коментари :

Публикуване на коментар