понеделник, 26 декември 2016 г.

Доктор Петър Младенов от неврологията в Перник: Не плачи, момче – майка ти ще умре така или иначе. Тук не е лечебно заведение, а акционерно дружество


„Не плачи, момче – майка ти ще умре така или иначе…я виж колко хора са се натръшкали, начело с Айнщайн…“. Това казал на перничанин сканадалният доктор от невролагията в пенишката болница – Петър Младенов в навечерието на Коледа. Но скандалното изказване не спиа до тук. Докторът заявил в прав текст: Тук не е лечебно заведение – ние сме регистрирани по Търговския закон и сме акционерно дружество – вие за мен сте капитал, не болни – а аз трябва да продавам болнично легло на всеки 3 дни.Аз имам сметка да продавам легла , а не пациентите да ми залежават.“


Историята разказва Ники Асенов във фейсбук групата „Снимай Перник, нека всички да видят“.

„Какво ли е в навечерието на най-светлите празници , някой да ти каже :“ Не плачи, момче – майка ти ще умре така или иначе…я виж колко хора са се натръшкали, начело с Айнщайн…“ Може би, нямаше да боли толкова, ако този някой беше просто някакъв човек.Това са думите на доктор Петър Младенов -от Неврологията в Перник. Възрастен, белокос, стар доктор, не някакъв младок, който не си мери приказките. И искам да продължа с историята…майка ми я приемат с мозъчен исулт за лечение само за 3 дни. Такава била клиничната пътека!!!Но следващата реплика на доктор Младенов отново ме връща в реалността : “ Тук не е лечебно заведение – ние сме регистрирани по Търговския закон и сме акционерно дружество – вие за мен сте капитал, не болни – а аз трябва да продавам болнично легло на всеки 3 дни.Аз имам сметка да продавам легла , а не пациентите да ми залежават.“!!!Всичко това се разиграва на следния фон : Болнични колички с тежко болни хора се редят на Регистратурата за отпечатък, като таксиметрови коли на пиаца, температурата е под нулата,( майка ми допълнително хвана и тежък грип точно тогава) , санитарки и сестри по време на 30 минутната регистрация се оплакват ,че работят по 16 часа,без почивка ,сън, храна, в отделението, в стаята на сестрите е нужно да се поставят някакви въздуховоди,защото нищо не се вижда от цигарен дим, в лечебната стая преброих само 15 хлебарки в шкафчето, а обслужващата сестра ме помоли да я изчакам 10 минути, защото трябвало да си изпуши цигарата, и поне 3 доктори ме попитаха “ Абе ти защо извика Спешната помощ ? Толкоз! Здравна реформа ! .Къде са ми Здравните осигуровки доктор Младенов ? Вече знам – Болницата е търговски обект, не е лечебно заведение. Днешният герой на деня е точно този човек – доктор Младенов.Аз спасих майка си, той я изтъргува!

Попитах го за опцията да преместят майка ми в специализирана клиника в София, при което той отвърна „: Момче, защо ще си харчиш парите – ще я откараш там и ще си я вземеш с краката напред, няма нужда, тя е стара жена, не си троши парите!“
„Искам да сигнализирам и за това, че отделението е пълно с тежко болни хора – обездвижени, покосени от исулт, беззащитни са като бебета, а трябва при всички положения да бъдат изписани след 3 дни! Тези хора са обречени ! Без постоянни лекарски грижи половината от тях ще починат в първите 3 месеца ! Това е сеч !!!“, пише още Ники Асенов.
Под поста на Ники Асенов друга перничанка коментира: „Същият този неудачник даваше три дни на баща ми и смяташе, че има тумор,а всъщност нямаше нищо такова, именно това гнусно неврологично отделение и наглия персонал го погубиха и погубват много, които стигат до него! И докато персонала си пуши цигарите и си пие ракията в стаичката, близките ни измират на болничните легла!“

Припомняме, че преди време същият доктор Петър Младенов бе обвинен, че опипва пациентки при преглед. Тогава за скандала гръмнаха и националните медии. Но…той продължава да ни лекува, перничани.

Няма коментари :

Публикуване на коментар