четвъртък, 28 март 2013 г.

Антония Петрова: Появи се професия - протестиращ

Антония Петрова (Мис България 2009) споделя във Фейсбук своето виждане за протестите у нас. Както и много други хора и тя е на мнение, че се злоупотребява с мъката, болката и мизерията на хората! Това се прави от нов вид професия у нас, а именно тази на протестиращия.

Възмутена съм от интервюто, което гледах и начина, по които се представиха в него, оглавилите протеста или поне така представящите се Ангел, Йоана и Тончо, написа във Фейсбук, Антония Петрова!

Не си направих труда да проверя фамилиите им, защото не смятам че си заслужава. Потресе ме момичето Йоана, която е на 28 години, като мен и все още учи! Аз съм завършила на 24 цели две виши образования и успях да направя и две специализации (руски език и финанси) в Москва за това време. Разбира се, че никога не е късно да учиш и да се усъвършенстваш, но един добре образован човек, със сериозни амбиции е желателно да приключи с образованието си най-късно до 25 години.

По-потресаващо е, че тя каза че ХОБИТО й е да ходи по протести!!! Аз винаги съм смятала, че хората излизат на улицата за да изразят гражданската си позиция, а не защото нямат какво да правят и запълват свободното си време (защото това е определението на думата „хоби“).

Също така, друг от протестиращите каза, че протестира от 4 години по всякакви теми, като е започнал с екологични такива. Само на мен ли ми се струва странно, че в България съществуват хора, които са готови да протестират по всякакви теми, непрекъснато, само му дайте тема. На мен това ми звучи като нов вид професия „професионален протестиращ“ и със сигурно ме кара да се съмнявам в искреността им и отдадеността им към каузата или към каузите, които явно всеки път и на всеки протест са различни!

Потресаващ е начинът на злоупотребяване с мъката, болката и мизерията на хората! На въпроса „Какви хора ще включите в листите си?“ те отговориха „млади и неопетнени от политиката“, да, добре, но забравиха най-важното – да включат експерти! Някак ми звучи, като вица „утре ще ме оперират и се надявам в екипа от лекари да няма гражданска квота“! Тези хора, абсолютни лаици, не знаещи по каква работа са на улицата, важно е да са там, с пълно отсъствие на компетентност и елементарни политически, чисто организационни познания, ще участват на изборите!

Иии ето на хоризонта се задава баницата... тя им се вижда вече близо... вече даже им се услажда ....аха и ще влязат в парламента...въпреки че и понятие си нямата какво ще правят там, важното е да са вътре! Накъде отиваме, щом такива хора има шанс да ни управляват!!?? Невежество подплатено със самочувствие!

Няма коментари :

Публикуване на коментар