четвъртък, 2 май 2024 г.

Вандалски нападнаха колата на перничани в София

Пяна за вратите на автомобила и входната врата

Дамата реши, че щом с мъжа ѝ са единствените софиянци в блока, не мога да паркирам там пернишката си кола... И разбира сее, че е добра идея да ми направи изолация на колата, че и чак да сложи в ауспуха. Нали... поне причина да ѝ бях дал, че да не ме е яд. Опитаха се да разбият вратата на апартамента, заплашвайки мен и приятелката ми с убийство. 

За щастие вратата се оказа здрава и решиха, че щом те не могат да влязат, ние няма да излизаме. 

ВИДЕОТО МОЖЕ ДА ВИДИТЕ ТУК

Най-якото е, че след 2 дни в полицията най-вероятно ще им се размине, щото тъй се работи със закона в майка България. Ако някой с такъв манталитет види поста, моля ви да срежете много добре вените си, щото никой не заслужава да ви лежи. ВЕСЕЛИ Празници! 

Мъжът на снимките е мъжът ѝ, който се опита да разбие вратата на апартамента на приятелката ми, пише потърпевшият перничанин.

Няма коментари :

Публикуване на коментар