TikTok вече е най-популярната онлайн дестинация в света, според компанията за сигурност Cloudflare, която проследява данните за уеб трафика с помощта на своя инструмент Cloudflare Radar.
Класацията показва, че TikTok излиза на лидерска позиция през февруари, март и юни тази година и заема място номер едно от август, отбелязва BBC. Смята се, че една от причините за скока в популярността на Tiktok е пандемията Covid, тъй като продължителният престой у дома подтикна много хора да търсят забавление онлайн.
TikTok е видео социална мрежа, собственост на китайската компания Bytedance. Вече има повече от един милиард активни потребители по целия свят и този брой продължава да расте. Приложението хоства различни кратки видеоклипове, обхващащи жанрове като комедия, танци и политика.
Компанията се разраства постоянно. Видеоклиповете с храни и рецепти се превърнаха в ключова част от успеха на TikTok, като „вирусните” кулинарни клипове се радват на милиони гледания.
В резултат на това в САЩ през март ще стартира нова услуга за доставка на храна, наречена TikTok Kitchen, която позволява на хората да поръчват ястия, първоначално създадени във видеоклиповете, публикувани в TikTok. Даже се планира и отваряне на верига ресторанти с общо 300 заведения, където ще се сервират ястия по специалните рецепти, показвани в TikTok, пише technews.bg.
TikTok е видео социална мрежа, собственост на китайската компания Bytedance. Вече има повече от един милиард активни потребители по целия свят и този брой продължава да расте. Приложението хоства различни кратки видеоклипове, обхващащи жанрове като комедия, танци и политика.
Компанията се разраства постоянно. Видеоклиповете с храни и рецепти се превърнаха в ключова част от успеха на TikTok, като „вирусните” кулинарни клипове се радват на милиони гледания.
В резултат на това в САЩ през март ще стартира нова услуга за доставка на храна, наречена TikTok Kitchen, която позволява на хората да поръчват ястия, първоначално създадени във видеоклиповете, публикувани в TikTok. Даже се планира и отваряне на верига ресторанти с общо 300 заведения, където ще се сервират ястия по специалните рецепти, показвани в TikTok, пише technews.bg.
Няма коментари :
Публикуване на коментар