петък, 9 октомври 2020 г.

Кметът на "Църква" провери завод "Стомана"

Кметът на пернишкия квартал "Църква" - Радослав Динев извърши проверка на завод "Стомана", ето какво написа той в профила си във Фейсбук:

Приключи поредната проверка в и около “Стомана идъстри”, по повод нов сигнал за обгазяване на район от кв. "Църква". Източника на миризмата отново не успяхме да го фиксираме. Аз лично предполагам, че е от някакъв процес, който периодически се задейства и е спомагателен към стоманодобива или друго производство. Възможно е да е и от друга, по-малка фирма, която се нахожда в този район. 

Вниманието до момента е съсредоточено основно към "Стомана”. Уверявам гражданите, че разследването ще продължи. 

Информацията за проверката бе внезапна към мен и това е причината, да не взема група граждани с мен и проверяващите органи. Комисията се състоеше от две инспекторки от РИОСВ, двама инспектори от икономическа полиция, двама еколози от “Стомана Индъстри” и аз. Моля, който има предложения по бъдещите проверки, да ги сподели с мен, в кметство "Църква". 

Представям констативният протокол от извършената проверка:


Няма коментари :

Публикуване на коментар