вторник, 27 декември 2016 г.

Антония Петрова разобличи медийна лъжа


Антония Петрова разобличи нагла медийна лъжа на жълтия сайт hotarena.net. Красавицата от Перник по категоричен начин и с факти показа, че в интернет изданието са публикували откровена лъжа за нея. Hotarena твърди, че Антония все още държи снимки на бившия си мъж в дома, което се оказа недоглеждане или умишлена манипулация на сайта. Петрова показа във Фейсбук, че въпросните снимки са с родителите й от конкурса Мис България, а не кадри с бившия и мъж. Ето какво написа бившата Мис България във Фейсбук:

Виждам, че приказната ми Коледа е подразнила доста хора! Къде точно видяхте снимка с бившия ми съпруг, при това от сватбата или пък, че страдам по него?!?!?! (ясно се вижда, че снимките са с родителите ми от конкурса Мис България) Радвам се, обаче, че семейните ми снимки толкова ви заинтригуваха, че ги разглеждате подробно във всички детайли! Точно в детайлите се виждат и много други неща, които предпочитате да не виждате, защото и без това изглеждам и се чувствам прекалено щастлива за да можете да го понесете! Хайде сега давам ви нова тема на размисъл, този път се постарайте да сте обективни и да има поне малко истина в статийките ви! Въпреки всичко, аз ви пожелавам Коледа като моята - красива, изпълнена с любов, семейно щастие и с хора, които обичам и ме обичат! Дерзайте!
Медийната лъжа
Въпросните кадри


Няма коментари :

Публикуване на коментар